Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
20 maj
Początek początku





emotions
Ksiega Myślicieli

Zostaw po sobie ślad

Jestem. Czuję. Oddycham. Czego się najbardziej boję? Samotności. Tego, że kiedyś nikomu nie będę potrzebna..


Lubisz?? Dodaj

68344

Linki
mój photoblog
wirtualne macierzyństwo
sklep
MTV
muzyka
ocenianie blogów
rysunki
moja M. ;*
mój blog z wierszami


Dawne czasy
2008
Czerwiec
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty
Styczeń
2007
Grudzień
Listopad
Październik
Wrzesień

Powered by Blog4u

20 maj

Jutro mam dwumiesięcznice xDD Boże, jak mi dobrze :P
Jeden problem, który pozostał to poprawienie ocen i fakt, że mama nie pozwala mi iść na architekturę. Powiedziała nie i koniec. Genialnie. A co do ocen, tak strrrasznie mi się nie chce. Ale trzeba, bo cała rodzina powie, że to "przez twojego chłopaka". A tego bym nie chciała.
Tak sobie pomyślałam, że skoro wszystko mi się powoli ułożyło to znowu mogę zacząć moje rozmyślania w notkach xD Bo coś tu ostatnio smutnawo się zrobiło. Ale koniec. Pamiętam, że pisałam o różnych rzeczach. Czas do tego wrócić ;)
No ale nie w tym momencie, szkoła czeka. Jejku, ja chcę wakacji!

czarna-biedronka 20/05/2008 08:58:46 [Powrót] Skrytykuj lub Podziwiaj



Uo, miło i radośnie :)
Z ocenami mam ten sam problem, tylko ciężko jest mi się skupić na nauce z jednego powodu... ^^
:*
M. 22/05/2008 13:27:41
| brak www IP: 83.19.104.34

No w sumie to ja już mam wakacje jeszcze tylko jedna matura przede mną. A tak to jakąś robote trzeba znaleść... cóż, wakacje bez kasy to troche lipa. Ale co tam.
To życzę ci zebys wytrzymała jeszcze w tej szkole ;p
A jeśli chodzi o wybór szkoły to powinnaś na swoim postawić. Przecież to Twoje życie nie?
Roksana-chan 21/05/2008 12:44:46
| brak www IP: 83.30.68.77

Zdaj wszystko i miej to już za sobą.Zobaczysz jak będzie Ci lżej jak już będzie po.Jeszcze tylko trochę.Pozdrawiam
gosiek 20/05/2008 13:18:08
| brak www IP: 83.5.50.128